Lid worden / Opzeggen

Lid worden

Heeft u interesse in het lidmaatschap van de vereniging, dan kunt u langskomen voor informatie. Zolang de vereniging 's avonds gesloten is verzoeken wij U vooraf via het contactformulier te vragen wanneer dat mogelijk is. Er wordt u dan uitgelegd hoe u lid kunt worden en wat de schietsport precies inhoud. Ook krijgt informatie over de opleiding om met een lucht- en/of vuurwapens om te gaan en over de tijdsperiode dat dit in beslag neemt. Er wordt u uitgelegd welke schietportonderdelen bij ons geschoten kunnen worden en u krijgt een rondleiding door de gebouwen en schietbanen.

Meestal is er ook nog een mogelijkheid nog even proef te schieten met een luchtgeweer. U krijgt dan instructie van gediplomeerde trainers.

Wij hopen U spoedig te mogen verwelkomen bij onze vereniging. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen via het contactformulier op deze website.

Opzeggen

Het opzeggen van het lidmaatschap moet schriftelijk gebeurden en de opzegging dient uiterlijk 15 november in het bezit zijn van het bestuur. Bij te late opzegging loopt het lidmaatschap nog een jaar door.