Introductie

Schietsportvereniging De Vrijheid Haarlem, opgericht op 22 februari 1968, is een vereniging waar plezier in de schietsport én (top)prestaties op wedstrijdniveau hand-in-hand gaan. Veiligheid en wapenbeheersing staan daarbij steeds voorop, want schieten is geen sport voor ‘cowboys’.

Bij De Vrijheid Haarlem krijgt u daarom training van ervaren schietinstructeurs en kunt u gebruik maken van een keur aan verenigingswapens: zowel luchtdruk- als vuurwapens in verschillende kalibers.

Onze vereniging beschikt over:

• 8 banen van 10/12 meter voor lucht en kleinkaliber
  • 8 banen van 25 meter
  • 12 banen van 50 meter

Daarnaast is er een ruime en gezellige kantine met een goed uitgerust bargedeelte, circa 100 zitplaatsen en biljart-, pool- en dartfaciliteiten. Uiteraard is het gehele gebouw rolstoeltoegankelijk en zijn er twee parkeerplaatsen voor gehandicapten beschikbaar.

Kortom: alles is aanwezig om de schietsport optimaal te beleven.