Open Haarlemse Schietwedstrijden KKG 50 meter 2012

Op 1, 2, 8 en 9 september worden de 28e Open Haarlemse Schietwedstrijden KKG 50 meter gehouden.

Inschrijven bij voorkeur via Online Baanplanner of telefonisch (maandag tot en met vrijdag tussen 18:00 en 19:00 uur) bij Sjanneke Schut-Tol, tel. 023-5357137 of e-mail.

Opmerkingen bij deze wedstrijd:

• Disciplines Liggend en Knielend, schutters die deelnemen aan zowel de liggende als knielende discipline doen automatisch mee in de combinatie wedstrijd.

• Bij het inschrijfbureau wordt een baan aan u toegewezen. Baannummer op planner is niet bindend.

• Schutters dienen 30 minuten voor aanvang serie aanwezig te zijn. Het gebruik van een veiligheidsvlag (kamervlag) of veiligheidslint- of snoer is verplicht.

• Wijziging van dag of tijd en afmeldingen via: Online Baanplanner » Contact.

• Afmeldingen minimaal 24 uur voor uw wedstrijddatum. Bij afwezigheid zonder kennisgeving krijgt u wel de rekening.

• Contactpersoon: Sjanneke Schut-Tol, tel. 023-5357173 (alleen op maandag tot en met vrijdag van 18.00 uur tot 19.00 uur) of Online Baanplanner » Contact.

• Adres vereniging: zie contactgegevens.

Catagorie: