Mededelingen van de wedstrijdcommissie

Dispensatie categorie indeling 2014/2015

KNSA SWR deel I, artikel 15.14:
Een schutter kan een verzoek indienen voor indeling in een andere categorie dan die waarin deze schutter, op grond van zijn of haar leeftijd, is ingedeeld. Dat verzoek dient uiterlijk 1 september van enig jaar te worden ingediend bij het KNSA-bondsbureau. Wanneer het verzoek wordt gehonoreerd, treedt de indeling van een andere categorie in werking per 1 oktober daaropvolgend, zijnde de aanvang van het KNSA-wedstrijdseizoen. e.v.

Aanvraagformulier dispensatie categorieindeling 2014/2015

Nederlandse Kampioenschappen KKG 12 meter 2013/2014

Op 24 en 25 mei worden de Nederlandse Kampioenschappen KKG 12 meter 2013/2014 gehouden. Tijdens deze kampioenschappen wordt er in de knielende en liggende houding geschoten. Schutters worden op basis van hun ranking of prestatie op de voorgaande LKK uitgenodigd.

Dispensatie categorie-indeling wedstrijdseizoen 2013/2014

Het „Aanvraag dispensatie categorie-indeling wedstrijdseizoen 2013/2014” formulier is beschikbaar. Dit formulier dient, voorafgaande aan het wedstrijdseizoen (1 oktober 2013) aan het KNSA-bestuur (p/a Bondsbureau) te worden c.q. zijn toegezonden.

Nederlandse Kampioenschappen KKG 50 meter 2013

Op 22 en 23 juni worden de Nederlands Kampioenschappen KKG 50 meter 2013 bij SV De Vrijheid Haarlem gehouden. Tijdens deze kampioenschappen worden gestreden om de kampioenstitel in de categorieën dames, heren, junioren en veteranen in de disciplines knielend en liggend.

Deelname aan deze kampioenschappen kan slechts geschieden op uitnodiging van de LTC en wordt bepaald door ranking, klassering en de resultaten die zijn behaald tijdens de Landelijke Klasse Kampioenschappen KKG 50 meter 2013.

Training IDK 2012

Op 20 oktober wordt voor district 3 een selectiewedstrijd geschoten om schutters te selecteren die afgevaardigd worden naar het interdistrictskampioenschap (IDK) op 10 november bij SV de Korrel in Druten. Er wordt knielend op 12 meter en liggend op 50 meter geschoten.

Dispensatie categorie-indeling wedstrijdseizoen 2012/2013

Het „dispensatie categorie-indeling wedstrijdseizoen 2012/2013” formulier is beschikbaar. Dit formulier dient, voorafgaande aan het wedstrijdseizoen (1 oktober 2012) aan het KNSA-bestuur (p/a Bondsbureau) te worden c.q. zijn toegezonden.

Open dit artikel om het formulier, dat als bijlage is toegevoegd, te kunnen downloaden.

Pagina's

Abonneren op RSS - Wedstrijden